Management

V rámci aktivity management vznikl realizační tým, který zahrnuje:
projektového manažera – Ing. Pavla Staňková
finančního manažera – Bc. Miroslava Tichá
PR manažera – Luboš Gardoň
účetní – Kristýna Zeisková
asistenta manažera – v současné době neobsazeno

Realizační tým se schází jednou za čtrnáct dní, v případě potřeby častěji. Setkání realizačního týmu řídí a svolává projektový manažer. Realizační tým vytváří strukturu vzájemné zastupitelnosti jednotlivých členů tak, aby bylo možné dodržet realizaci harmonogram projektu při případném výpadku některého člena týmu.

Projekt řídí a má na starosti projektový manažer, který řídí realizační tým. Jeho úkolem je zajištění vedení projektu z hlediska věcného fungování a přípravy výběrových řízení, která bude realizovat s finančním manažerem.

Projektový manažer (0,5 úvazku)

  • řídí a dohlíží na projektovou realizaci, projektový harmonogram
  • dohlíží na čerpání a dodržování rozpočtu
  • svolává projektová setkání realizačního týmu a kontrolní dny
  • je osobou, která reprezentuje projekt
  • připravuje a zpracovává informace do monitorovacích zpráv
  • připravuje ve spolupráci s finančním manažerem výběrová řízení
  • zajišťuje provedení auditu ve spolupráci s finančním manažerem
  • zpracovává podnikovou strategii
  • podílí se komunikační a propagační činnosti

Finanční manažer (0,3 úvazku)

  • je zodpovědný za finanční management projektu (ekonomiku, efektivitu nákladů) v souvislosti s regulemi projektu a národní legislativou
  • dohlíží na čerpání a dodržování rozpočtu
  • je zodpovědný za vedení účetnictví projektu
  • je zodpovědný za zpracovávání faktur a vedení účtu projektu, evidenci smluv
  • společně s projektovým manažerem se podílí na přípravě dokumentů pro audit
  • spolupracuje s projektovým manažerem
  • podílí se na přípravě průběžných monitorovacích zpráv poskytovateli dotace
  • zajišťuje archivaci dokumentace a smluv a účetních dokladů
  • realizuje výběrová řízení
  • spolupracuje na publicitě projektu

Účetní (0,1 úvazku)

  • vede prvotní evidenci dokladů pro účetnictví projektu
  • je zodpovědný za zpracovávání faktur, výdajových dokladů projektu
  • společně s finančním manažerem se podílí na přípravě dokumentů pro audit
  • spolupracuje s finančním manažerem
  • podílí se na přípravě průběžných monitorovacích zpráv poskytovateli dotace
  • zajišťuje archivaci účetních dokladů spojených s projektem
  • zajišťuje vedení mzdové evidence a její archivaci dle příslušných předpisů

Asistent manažera (0,2 úvazku)

  • primárně je asistentem projektového manažera
  • pomáhá zpracovávat podklady pro finančního manažera
  • poskytuje administrativní podporu pro projektové a administrativní aktivity
  • pomáhá s organizací PR aktivit projektu

PR manažer (0,3 úvazku)

  • má na starosti aktivitu publicita projektu
  • připravuje a realizuje workshopy
  • odpovídá za tvorbu a realizaci putovní výstavy
  • stará se o marketingový plán a mediální výstupy
  • koordinuje diseminační aktivity
  • odpovídá za tiskové zprávy o projektu
  • připravuje podklady pro monitorovací zprávy pro projektového manažera
  • poskytuje informace projektovému manažerovi o akcích a aktivitách naplánovaných pro veřejnost