Management
V rámci aktivity management vznikl realizační tým, který zahrnuje:
projektového manažera – Ing. Pavla Staňková
finančního manažera – Bc. Miroslava Tichá
PR manažera – Luboš Gardoň
účetní – Kristýna Zeisková
asistenta manažera – v současné době neobsazeno
Realizační tým se schází jednou za čtrnáct dní, v případě potřeby častěji. Setkání realizačního týmu řídí a svolává projektový manažer. Realizační tým vytváří strukturu vzájemné zastupitelnosti jednotlivých členů tak, aby bylo možné dodržet realizaci harmonogram projektu při případném výpadku některého člena týmu.
Projekt řídí a má na starosti projektový manažer, který řídí realizační tým. Jeho úkolem je zajištění vedení projektu z hlediska věcného fungování a přípravy výběrových řízení, která bude realizovat s finančním manažerem.
Projektový manažer (0,5 úvazku)
- řídí a dohlíží na projektovou realizaci, projektový harmonogram
- dohlíží na čerpání a dodržování rozpočtu
- svolává projektová setkání realizačního týmu a kontrolní dny
- je osobou, která reprezentuje projekt
- připravuje a zpracovává informace do monitorovacích zpráv
- připravuje ve spolupráci s finančním manažerem výběrová řízení
- zajišťuje provedení auditu ve spolupráci s finančním manažerem
- zpracovává podnikovou strategii
- podílí se komunikační a propagační činnosti
Finanční manažer (0,3 úvazku)
- je zodpovědný za finanční management projektu (ekonomiku, efektivitu nákladů) v souvislosti s regulemi projektu a národní legislativou
- dohlíží na čerpání a dodržování rozpočtu
- je zodpovědný za vedení účetnictví projektu
- je zodpovědný za zpracovávání faktur a vedení účtu projektu, evidenci smluv
- společně s projektovým manažerem se podílí na přípravě dokumentů pro audit
- spolupracuje s projektovým manažerem
- podílí se na přípravě průběžných monitorovacích zpráv poskytovateli dotace
- zajišťuje archivaci dokumentace a smluv a účetních dokladů
- realizuje výběrová řízení
- spolupracuje na publicitě projektu
Účetní (0,1 úvazku)
- vede prvotní evidenci dokladů pro účetnictví projektu
- je zodpovědný za zpracovávání faktur, výdajových dokladů projektu
- společně s finančním manažerem se podílí na přípravě dokumentů pro audit
- spolupracuje s finančním manažerem
- podílí se na přípravě průběžných monitorovacích zpráv poskytovateli dotace
- zajišťuje archivaci účetních dokladů spojených s projektem
- zajišťuje vedení mzdové evidence a její archivaci dle příslušných předpisů
Asistent manažera (0,2 úvazku)
- primárně je asistentem projektového manažera
- pomáhá zpracovávat podklady pro finančního manažera
- poskytuje administrativní podporu pro projektové a administrativní aktivity
- pomáhá s organizací PR aktivit projektu
PR manažer (0,3 úvazku)
- má na starosti aktivitu publicita projektu
- připravuje a realizuje workshopy
- odpovídá za tvorbu a realizaci putovní výstavy
- stará se o marketingový plán a mediální výstupy
- koordinuje diseminační aktivity
- odpovídá za tiskové zprávy o projektu
- připravuje podklady pro monitorovací zprávy pro projektového manažera
- poskytuje informace projektovému manažerovi o akcích a aktivitách naplánovaných pro veřejnost